INTERNETINĖ PACIENTO KORTELĖ

    PRISIJUNGIMAS     KAIP NAUDOTIS     DUK     KONTAKTAI


DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI



   Kas yra IPK?

Internetinė Paciento Kortelė (IPK) – tai techninė ir organizacinė priemonė pacientui ar jo įgaliotam asmeniui prieiti prie gydymo įstaigoje elektronine forma kaupiamų medicininių dokumentų (epikrizių, išrašų iš medicinos dokumentų, laboratorinių tyrimų atsakymų, instrumentinių tyrimų aprašymų, operacijų protokolų, vaistų paskyrimų ir t.t.).


   Kaip prisijungti prie IPK?

Norėdami prisijungti prie IPK būsite nukreipti į Elektroninių valdžios vartų puslapį, kuriame galėsite pasirinkti tapatybės nustatymo būdą: per banką ar su elektronine atpažinties priemone. Sėkmingai identifikavus tapatybę būsite nukreipti atgal į IPK interneto svetainės puslapį.


   Kaip prisijungti per Swedbank?

Norėdami prisijungti naudojant Swedbank internetinę bankininkystę, pasirinkite Swedbank prisijungimo priemonę atsidariusiame E. valdžios vartų puslapyje. Sekite nurodymus ir įvedę prisijungimo duomenis būsite nukreipti į Swedbank e. paslaugų puslapį. Susiradę paslaugą „Elektroniniai valdžios vartai“ spauskite „Prisijungti“ (žr. paveikslėlį apačioje), tuomet būsite nukreipti atgal į E. valdžios vartų puslapį, kuriame turėsite patvirtinti Sveikatos priežiūros įstaigos paslaugą. Patvirtinus ją, būsite nukreiptas į savo IPK.



   Kas yra IPK naudojimosi sąlygos?

Visi naudotojai, kurie pirmą kartą jungiasi prie IPK, privalo sutikti su IPK naudojimosi sąlygomis, kuriose yra pateikta visa informacija, susijusi su IPK naudojimosi tvarka, atsakomybės sritimis ir bendromis naudojimosi taisyklėmis, kurios aktualios pacientui ir įgaliotiniam.


   Kada ir kaip galima atsisakyti IPK paslaugų?

IPK naudotojai bet kada gali atsisakyti IPK paslaugų, paspaudę nuorodą „Atsisakyti paslaugų“. Pasirinkus atsisakyti paslaugų, matysite visus savo turimus įgaliotinius. Visi paciento valios įgaliojimai bus nutraukti, kai pacientas atsisakys paslaugų. Teisinio pagrindo įgaliotiniai, atsisakius paslaugų, liks nepakitę.


   Kaip suteikti įgaliojimą kitam asmeniui?

Norint suteikti įgaliojimą kitam asmeniui reikia atvykti į Vaikų Ligoninę (VULSK filialą) (adresu Santariškių g. 4, Registratūrą arba Santariškių g. 7, Registratūrą. Priėmimo laikas registratūrose I-V, 7-14 val.) arba VULSK (adresu Santariškių g. 2, kab. Nr. P712. Priėmimo laikas I-V, 9-15 val.). Atvydami sudaryti įgaliojimą nepamirškite turėti ir pateikti reikiamus dokumentus, pvz. norėdami sudaryti įgaliojimą vaikų dokumentų peržiūrai, tėvai turi pateikti vaiko gimimo liudijimą (originalą) ir savo asmens dokumentą (pasą arba ID kortelę). Priklausomai nuo įgaliojimo rūšies (teisinio pagrindo ar Paciento valios) Jums gali reikėti pateikti ir kitus įgaliojimo pagrindą įrodančius dokumentus pvz.: teismo nutarimą dėl globos, notaro patvirtinimą ir kt.


   Kokie yra IPK paslaugų įkainiai?

Naudojimasis Internetinės Paciento Kortelės sistema kol kas yra nemokamas. IPK sistemos naudotojai bus iš anksto informuoti apie bet kokius sąlygų pasikeitimus. Jeigu sąlygos netenkins, bet kada galėsite atsisakyti IPK paslaugų.


   Ką daryti jeigu IPK kortelėje nėra dokumentų?

Jeigu prisijungę prie IPK nematote savo ligos istorijos duomenų, tačiau žinote, kad tikrai lankėtės pas specialistus, prašome susisiekti su atsakingais IPK sistemos administratoriais (suaugusius ir vaikus aptarnauja atskiri atsakingi asmenys) el. paštu arba telefonu nurodytais kontaktais.

http://www.santa.lt